لوپوس می تواند به بسیاری از سازمان ها آسیب برساند
نوشته شده توسط : Andy

لوپوس می تواند به بسیاری از سازمان ها آسیب برساند

هنگامی که بیماری لوپوس دارید، بدان معنی است که در سیستم ایمنی بدن شما مشکلی وجود دارد و معمولا لوپوس باعث آسیب به بعضی ارگان های مهم مانند کلیه، قلب، ریه ها و غیره می شود، اما در کلیه ها، بیماران مبتلا به لوپوس صدمه می بینند. دلیل اصلی این است که با لوپوس، پیچیده شدن سیستم ایمنی بدن از طریق کلیه تخلیه می شود، اما پیچیده تر از سیستم ایمنی بدن نمی تواند از بدن و سپرده در کلیه ها برداشته شود و التهاب کلیه ایجاد شود، پس از آن بسیاری از بیماران مبتلا به لوپوس در طول دوره ی نفریت لوپوس رنج می برند از لوپوس
آسیب به ریه: در بسیاری از بیماران مبتلا به SLE، دو ندول و قاعده یا حفره های رتیکولار در پایه ریه وجود دارد. این تغییرات بینابینی است و بیشتر آنها بدون علامت هستند و نمی توانند به راحتی توسط بیماران لوپوس درک شوند.
Pleurisitis می تواند بدون علامت باشد و تنها در مواردی که در معاینه های زیر یافت می شود، به شرح زیر است: میزان افسردگی پلور در اندازه های کوچک و متوسط ​​بر روی اشعه های B و X، گاهی اوقات همراه با افیوژن پریکارد وجود دارد. سلول های LE را می توان در مایع پلور مشاهده کرد.
نفریت لوپوس: از دیدگاه بالینی، حدود 75٪ بیماران مبتلا به SLE دارای آسیب کلیه هستند. ادرار ادرار دارای پروتئین، گلبول قرمز و سلول های سفید خون است و تعداد کمی از بیماران دارای یک بازیگران هستند. نفریت لوپوس در مراحل اولیه رخ می دهد. این ضایعه سالها ادامه دارد و ممکن است به شدت آسیب دیده باشد و منجر به نارسایی کلیه شود.
آسیب مغزی: تظاهرات مختلفی از آسیب عصبی SLE وجود دارد. اختلالات روانپزشکی به عنوان واکنش های اسکیزوفرنی، اختلالات روانی مختلف مانند تحریک پذیری، بی خوابی، توهم، سوء ظن، لجاجت، وسواس و غیره ظاهر می شوند.
آسیب مغزی در موارد شدید SLE مزمن یا تشدید حاد SLE رایج است. چند مورد از آسيب مغزی آهسته تا شديد، سردردهاي مکرر و سرگيجه، تغييرات EEG غير طبيعی و علايم اول در موارد حاد در موارد بسيار نادر وجود دارد. در شرایط عادی آسیب مغزی پس از درمان به موقع برگشت پذیر است و تغییرات غیر طبیعی در EEG و سی تی اسکن مغز نیز برگشت پذیر است.
با توجه به این آسیب به اندام های مختلف، شما باید به SLE احتیاط کنید و درمان معقول را قبول کنید تا از آسیب بیشتر به دیگر اعضای بدن جلوگیری شود؛ نقطه اصلی این است که پیچیده شدن سیستم ایمنی را از بدن خارج کنید. چگونگی مقابله با آن با درمان خوب بدون هیچگونه عارضه جانبی به بیماران، درمان طبیعی طبیعی در بیمارستان پکن Tongshantang از طب سنتی چینی است که به بیماران مبتلا به نفریت لوپوس کمک کرده است، اگر شما علاقه مند به این لطفا با ما تماس بگیرید از طریق پیام زیر:
پست الکترونیکی: kidney-treatment@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17





:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: